Ny Råtass-partner?

I Råtass er vi lidenskapelig opptatt av idrett. Idretten er samfunnets viktigste plattform for å skape empatiske mennesker, uansett bakgrunn.

Og vi ønsker å bidra sammen til breddeidretten!

Råtassmodellen

  • Tjenester som er rettet mot bedriftsmarkedet og mot forbruker
  • Profesjonelle salgsapparat som gjør salgsjobben.Idrettslaget bidrar med leads/potensielle kunder i deres nettverk
  • «Recurring» inntekt og bidraget gjelder så lenge bedriften/forbruker er kunder

The 2020 Zeno Strength of Purpose research

Mens 94 % av globale forbrukere sier det er viktig at selskapene de engasjerer seg med har et sterkt formål, og beviste at de vil belønne de som gjør det, tror de fleste forbrukerne ikke at selskapene i dag har et klart og sterkt nok formål (kun 37 % gjør det).

Det har aldri vært viktigere for selskaper å ikke bare formulere sitt formål, men å konsekvent demonstrere dette formålet i hvordan de opererer, støtter problemer og engasjerer seg med alle interessenter.
Bilde